qoz

Evdə oturanlar, masa başında çalışanlar nə kimi qidalar istehlak etməlidir? Hansı qidalar daha faydalıdır? Kifayət qədər hərəkət etməyənlər yediklərinə çox diqqət yetirməlidir. Evdə oturan, çox gəzmyən, çay və qəhvənin yanında tort, biskvit yeyən, çörək, plov, makaron, paxlava, börək simitdən imtina edə bilməyənlər qoz, fındıq, fıstıq kimi quruya bilmişlər daha tez istehlak etməlidir. Bu sayədə həm daha yaxşı bəslənmiş olarlar həm də kilolarını ölçərlər.


Yaxşı ya idmanla kilo verə bilməyənlər nə etsinlər? Tətbiq fiziki fəaliyyət təsirsiz və qeyri-kafi ola bilər. Məsələn 20-30 dəqiqə qaçış müddətini 50-60 dəqiqəyə çıxarmaları gərəkə bilər. Çəki atmaq istəyənlərdə mütləq qaraciyər və pankreas yağlanılması vardır. Yəni insulin müqaviməti inkişaf etmiş deməkdir. Göbək yağlarını yəni daxili orqanların piylərini ən yaxşı yandırma yolu piyada yerimək və, üzməkdir. Ürək, təzyiq və şəkər xəstəlikləri genetik ola bilərmi? Bu xəstəliklər genetik deyil. Hər hansı bir körpə doğulduğu zaman bədənində 35-40 min qədər gen olur. Bu genlərin böyük bir əksəriyyəti yuxudadır. Yatmaqda olan bu genlər ancaq çöldən bir faktor ilə xəbərdar edilir. Xəbərdar edilmələr də həyat, bəslənmə forması və ekoloji faktorların təsirləri nəticəsində meydana gəlir. Bu səbəblə, şüurlu bir şəkildə sağlığlı və sağlam bəslənsəniz xəstəlik səbəbi olan genlərin oyanmaları mümkün olmaz.

 

Marqarin ürək sağlamlığını necə təsir göstərir.

 
Marqarini, maye bitki yağlarının yəni bol miqdarda Omeqa- 6 ehtiva edən yağların, fabriklərdə bir çox mərhələdən keçirilərək qatı ya da yarı qatı hala çevrilmək nəticəsində çıxarılmaqdadır. Bu əməliyyatlər əsnasında rafinə edilərək faydalı öz yağlarından çəkindirirlər. Rəfinə maye yağların qoxuları gedə bilsin deyə əlavə kimyəvilər əlavə olunur. Qatılaşdırmaq üçün də quyruq yağı ya da daha ucuz heyvani qatı yağlar əlavə edilər. Rəngləri də gözə xoş gəlsin deyə bəzi kimyəvilərlə ağardılar. Nəticə olaraq bütün marqarin növləri trans yağ və zərərli maddələri ehtimal etdiyi üçün sağlamlığa zərərlidir.
 

Dəmir əksikliyi (anemiya) kimlərə görülər.


Yeməkdən dərhal sonra çay içmə ədədi qidalarda olan az miqdarda kı, dəmirin sorulmasını qabaqlar. Xüsus ilə Anadoluda çox uşaq doğmuş Qadınlarımızda dəmir əskikliyi çox geniş yayılıb. Əmizdirən analar da südləri ilə dəmir itirərlər, bunu da unutmamaq lazımdır. Ayrıca böyümə və yetkinlik çağında sürətli boy artan, inkişaf edən qız və oğlanlarda da dəmir əskikliyi meydana gəlir. Dəmir miqdarı azalınca nə olur? Əvvəlcə sinir sistemini pozur. Bir çox gənc qız və xanım, antidepresan dərmanı istifadə edir. Lakin şikayətləri keçmir. Durğunlaşmaların və halsizliqlarını artdığı da görülür. Əslində başda sinir və stress olmaqla bir çox çətinliyin səbəbi, bu. Təbii bu dəmir əskikliyi bilə vasitə olaraq kilo alışına səbəb olur və kilo vermə müddətini mənfi təsir edir.

 

Yaz aylarında nə yeyək.


İyun: Balıqların az tutulduğu bir dövrdür. Mərcan, suf balığı, lobuya və Təkir ov edə bilərsiniz. Təzə soğan və sarımsaq, paxla, markof, tənək yarpağı, cincilim, ispanaq, paxla, noxud, balqabaq, bibər, ərik, çiyələk, albalı, ərik, şaftalı yeyilə bilər

İyul: Ağ balıq mövsümü başlayır. cincilim, quzu ispanaq, təzə paxla, noxud, balqabaq, bamya, Börülcə, sivribibər, dolmalıq bibər, xiyar, pomidor, badımcan, bibər, yeyilməlidir. Qarpız, moruq seçim edə bilərsiniz.

Avqust: Qaraçı palamudu mövsümünün başladığı aydır. Balqabaq, dolma bibər, badımcan, barbunya, kök ilə ərik, şaftalı, qovun, qarpız, vişnə, üzüm, əncir, günəbaxan, yabanı armud yeyilə bilər.

Əvvəlki məqaləSelülit haqqında bilmədiklərimiz…
Növbəti məqalədəKişinin sevdiyini necə anlamaq olar?